بین مطالب وب سایت جستجو کنید
<-Text1->


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
.
17:45
سه شنبه 30 شهريور 1395


بازی Virtual families  به معنی " خانواده مجازی " یک بازی در سبک شبیه سازی زندگی انسان است که در سبک خود، بازی خوبی محسوب می شود، البته برای کسانی که با سیمز آشنایی نداشته باشند یا نگران حجم اینترنت زیادی باشند که با دانلود سیمز، از دستشان می رود!

این بازی در یک دنیای خیالی صورت می گیرد. افرادی هستند که نیاز به حمایت دارند تا رشد کنند، ازدواج کنند، بچه دار شوند و زندگی کنند. و در حال حاضر، شما هم یک خانه دارید! پس چی از این بهتر؟ شما می توانید هر فرد دلخواه را با توجه به شغل، علایق و میزان در آمدش یا هر معیار دیگری، انتخاب کنید و یا به عبارتی، او را به فرزندخواندگی قبول کنید. سپس آنها در خانه شما زندگی خواهند کرد ، به کار مشغول خواهند شد، پیشنهاد هایی برای تشکیل خانواده دریافت خواهند کرد و این روند، حتی وقتی که شما در بازی نیستید هم به همین صورت ادامه دارد.

این یکی از جالب ترین ویژگی های این بازی است که شما مجبور نیستید همیشه در بازی حضور داشته باشید و پول در بیاورید، فقط کمی صبر کنید و بعد دوباره به بازی برگردید و ببینید چه مقدار پول به حسابتان اضافه شده است. بعد خودتان می توانید تصمیم بگیرید که آن را صرف خریدن تخت خواب، لباسشویی، وسائل کار یا حتی صرف تعمیر خانه کنید.

 

 

تصاویری از بازی:

 

 

 

 

دانلود بازی :

دانلود

 

 

امیدوارم از این بازی لذت ببرید!

تعداد بازدید از این مطلب: 3372
موضوعات مرتبط: علم کامپیوتر , بازی ها , ,
بازدید : 3372

صفحه قبل 1 صفحه بعد

<-Text2->

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود